vrijdag 3 oktober 2014

My September in Pics!

Vandaag mijn eerste 'My September in Pics'. 
Bij andere blogs vind ik dit soort artikelen altijd erg leuk om te lezen
en dit inspireerde mij om ook zoiets op mijn blog te plaatsen.
Doordat ik het de afgelopen weken heel erg druk heb gehad, 
heb ik helaas weinig kunnen schrijven voor mijn blog...
Ik hoop dat hier heel erg snel verandering in komt!
Maar nu kunnen jullie in ieder geval eventjes kijken hoe mijn 
afgelopen maand er voor een deel uit heeft gezien!

Ik kan echt niet meer zonder mijn lekkere en gevarieerde ontbijtjes 's ochtends.
Van Appeltaart-havermout, kwark met allerlei toppings, tot baked oatmeal,
ik houd van een goede (en lekkere) start van de dag!



























Samen met Welmoed ging ik in het 1e weekend van September naar het Foodfestival in Oss.
Welmoed had nog nooit een groene smoothie op, dus dat moest er maar eens van komen!


























En ook dit toetje van chocolaterie Christian uit Oss konden we niet weerstaan!

























Dit vond ik echt cool!
De organisatoren van het Foodfestival hebben
mijn review op hun Facebookpagina gepubliceerd.



























Om mama te verrassen hadden Anne en ik een high tea voor haar geregeld.
Het was echt een supergezellige middag met veel lekkers!
Dit was een stukje carrot cake en een mango-cassistaartje.






















Dit was een onderdeel van de hartige ronde:
Een soort vleessalade en een wrap, jammie!

















Samen met mijn vriendinnetjes op Appelpop!
Voor de mensen die dit niet kennen:
het is een superleuk gratis festival in Tiel,
dat altijd in September plaatsvindt.

Wachten op het optreden van Di-Rect!

En ook van Velzen was er dit jaar bij!



























































Jeeeej! Deze maand ben ik geslaagd voor mijn autotheorie!

























Het was ook een maand waarin ik veel voor school moest doen,
en daar ben ik de komende tijd nog wel even zoet mee!




















Over zoet gesproken, deze maand probeerde ik eindelijk mijn siroopjes
 die ik voor mijn verjaardag kreeg!
Ik blijf ze nog steeds het lekkerste vinden in de ijskoffie.



























Ik maakte deze maand een 'speciale' bami.
Het had iets oosters en Italiaans en eigenlijk was het best lekker,
toch houd ik liever van bami uit de oosterse keuken.



























Des te minder tijd ik heb om te bakken door school,
des te meer tijd zou ik met mijn Rudolphjes op de bank door willen brengen.
Maar helaas aan heel erg veel bakken kwam ik deze maand niet toe...





















Uiteindelijk kon ik toch nog iets bakken deze maand, want mama was jarig!
Deze gelegenheid vroeg om een lekkere appel-kruimelcake.
Het recept komt binnenkort op de blog!



























Oeff, na al het snoepen op mama's verjaardag was het de dag erna tijd voor een smoothie.
Ik probeerde een peren-speculaassmoothie uit en hij was echt heerlijk!


























Deze kwam ik op Instagram tegen,
de mensen die Pretty Little Liars volgens
snappen wat ik bedoel!



























Ik had nog nooit een vijg op,
 dus toen ik ze in de winkel zag liggen moest ik er meteen eentje proeven.
Heerlijk vond ik het!






















Samen met mijn kleine nichtje ging ik naar de kapper,
wat een knapperd is het toch!

En ook bij mij ging de schaar door het haar,
het is in ieder geval een heel stuk korter!













































Nog zo'n heerlijk ontbijtje!
Overnight oats gemaakt met optimel drink, lekker fris!


























Gelukkig hebben we nog een nazomer gehad in September,
zodat ik nog lekker kon genieten van raketjes!


























Mijn 1e havermoutkoekjes die ik zelf gebakken heb.
Hier ga ik zeker nog wat mee experimenteren!





















Dit setje hing in de etalage van de Maison Scotch winkel in Den Bosch.
Het rokje en vestje wilde ik bijna kopen voor het aankomende feest van Opa & Oma, maar
uiteindelijk ben ik voor iets heel anders gegaan bij de Bijenkorf.
Oeps, er bleef bij de Bijenkorf ook nog een Supertrash broek aan mijn vingers kleven...
Het setje zullen jullie volgende maand zien in my October in Pics!































Hebben jullie ook zo genoten van de maand September?

2 opmerkingen:

  1. leuk artikel met die foto's!
    En gaaf dat food festival oss jou review op hun account hadden gezet! dat wist ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Yessica! Ja dat vond ik zelf ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen